Radnóti Mária

Radnóti Mária

Miért kell folyamatosan változni?

2019. január 10. - Radnóti Mária

Nem is tudom hol kezdjem? Olyan mintha újra kellene kezdeni az életemet!

Elmeséljem a gyermekkorom, hogy balett táncos, énekesnő vagy épp musical színésznő akartam lenni? Táncoltam, énekeltem, versenyeket nyertem, edzősködtem is, de mégsem éreztem, hogy „megérkeztem” volna.

Rengeteg idő, energia, pénz és lemondás volt ebben a 15 évnyi próbálkozásba. Nem bántam meg, azt sosem mondanám, de annak ellenére, hogy például 10 éve mit gondoltam, mi leszek ennyi idős koromra, az életem teljesen megfordult, átváltozott vagy bárhogy is fejezzük ki.

Programtervező informatikus lettem – abszolút közel áll a színészethez, meg a nőies vonalhoz is ugyebár…

Csak azért tanultam és akartam elvégezni ezt a szakmát, mert annak idején a keresőbe beírtam, hogy „melyik szakma fizet a legjobban?” – ezt doba ki, puff.

Pénzre volt szükség az álmaimhoz - bár akkor még nem tudtam pontosan mi lesz az - de tudtam, hogy befektetés nélkül, anyagi háttér nélkül kevés lehetőségem lesz akármire is.

Közben lett még 4 szakmám a diploma befejezéséig, természetesen mind tökre más iparág.

2017-ben az egyetem alatt volt szerencsém bepillantani az egyetemi élet szervezésébe, mint szakmai mind hallgatói szinten, így rendezvényszervezőként képzeltem el a jövőmet. Változatos, izgalmas, kihívásokkal teli. Az is lettem. Megalapítottuk cégünket a párommal és a munkám mellett megpróbálkoztam a rendezvények szervezésével. Sajnos a kezdeti lelkesedés kezdett halványulni, amikor láttam mennyi hasonló cég van, mennyi sikeres ember, aki már jó pár évnyi tapasztalattal a hátuk mögött, nem győzik a megkereséseket. Nem volt túl bíztató.

27 éves koromra már rengeteg sikert elmondhattam, amire büszke voltam, de rengeteg munka is volt ezekbe, és sokszor csak azt éreztem, hogy csinálom, csinálom, de minek, meddig, kinek? Aztán 2018 végére, pontosabban december végére, letisztultam magamnak. Oravecz Nóra írásai hatására megértettem, mi az, amiben jó vagyok, mi az, amiben jól érzem magam és mi az, amivel másoknak is hasznos lehetek.

Íme! Időmenedzsment. Egy blog segítségével szeretnék minél többet írni erről a témáról, saját tapasztalat és tudományosabb szinten is, akinek pedig kellene egy kis segítség ebben a témában, bátran jelentkezzen nálam.

Nagyon sok tervem és ötletem van, alig várom, hogy a részesei lehessetek!

Ha érdekesnek találod a témát, és szívesen foglalkoznál komolyabban az időmenedzsmenttel kövesd a blogomat, a Facebook oldalamt, és ha extra tartalmakra, letölthető segédanyagokra és kiscsoportos workshopokra is nyitott lennél csatlakozz „Szeretve Tervezek” zárt csoportomhoz.

Itt találod az elérhetőségeket:

Web: www.radnotimaria.hu

Facebook: https://www.facebook.com/maria.radnoti.timemanagement/

Blog: https://radnotimaria.blog.hu/

A témában bármilyen kérdésed lenne, keress bátran!

Legyen csodálatos napod! És csodálatos éved!

 

Maris

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radnotimaria.blog.hu/api/trackback/id/tr8214554102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása